David Fincher pokazał, jak powinien ubierać się normalny człowiek

Kultowy reżyser David Fincher jest znudzony samą sztuką wysoką i chce zająć się bardziej praktycznymi rzeczami, takimi jak stworzenie jesiennej kampanii reklamowej dla marki Gap pod hasłem Dress Normal.

Reklamy okazały się prowokacyjne. Oprócz filmu nakręcono również sesję zdjęciową z udziałem znanych aktorów telewizyjnych, w tym Elizabeth Moss ("Mad Men"), Michaela Kennetha Williamsa ("Podziemne imperium"), Zosi Mamet ("Dziewczyny"), Jenny Malone ("Hunger Games") i nagrodzonej Oscarem Angelici Huston ("Rodzina Addamsów").

"Aby podać własną definicję ubioru Normalne - "Zdefiniowanie Dress Normal jest sztuką, ponieważ to, co dla mnie jest normalne, dla innej osoby może być zupełnie nienormalne - i to jest istotą tej kampanii. - komentuje Seth Farbman, dyrektor ds. marketingu w Gap Global. W rzeczywistości dla samego Farbmana idealnym ubraniem są dżinsy i T-shirt, ponieważ dają pewność siebie w każdej sytuacji.

Reklama na stronie RBC www.adv.rbc.ru

VG