Od bieżni Dior do kopertówek: co się wydarzyło w modzie

Prada On Ice pop-up space w TSUM

Prada otworzyła w TSUM pop-up space poświęcony sportom zimowym. Przestrzeń przypomina stadion hokejowy, z czerwono-niebieską kolorystyką i taśmami LED, na których niczym tablica wyników pojawiają się logotypy marki. Wewnątrz pop-upu znajdują się pełnowymiarowe sanie bobslejowe oraz manekiny z kamieniami curlingowymi, kijami hokejowymi i deskami snowboardowymi, upozowane na sportowców. Ubrani są w czerwone i czarne puchowe kurtki z graficznym kwiatowym wzorem, markowe kaski i gogle narciarskie. Znajdują się tu również kombinezony zimowe, kombinezony, swetry i spodnie, a także futra: czapki, kaptury, koszule, opaski i torby.

1 z 5 Przestrzeń Prada On Ice w TSUM ©służba prasowa Przestrzeń Prada On Ice w TSUM ©służba prasowa Przestrzeń Prada On Ice w TSUM ©służba prasowa Przestrzeń Prada On Ice w TSUM ©służba prasowa Przestrzeń Prada On Ice w TSUM ©służba prasowa

Dior prezentuje kolekcję sprzętu sportowego

W kontynuacji kolekcji cruise z ubraniami dla sportu Dior wypuścił współpracę z włoskim producentem luksusowego sprzętu sportowego Technogym. W jego skład wchodzi bieżnia, ławka z przegródkami do przechowywania hantli, hantle i liny siłowe oraz piłka fitness. Sprzęt wykonany jest w białym kolorze i ozdobiony symbolem Dior w postaci gwiazdy oraz pięciu kontrastujących niebieskich pasków. Kolekcja trafi do sprzedaży w styczniu 2022 roku. Jego cena nie jest jeszcze znana.

Współpraca Dior X Technogym ©służba prasowa

Popyt na trampki Vans wzrósł o 7800% po premierze serialu "Squid Game

Platforma analizy wyszukiwania internetowego Lyst ujawniła popularność odzieży i obuwia w stylu postaci z serialu telewizyjnego Squid Game. Od czasu premiery dramatu, który obecnie zajmuje pierwsze miejsce na Netflixie w 90 krajach, popyt na białe slip-ony wzrósł o 145%, a na konkretną parę Vansów występujących w odcinkach o 7800%. Użytkownicy szukają również zielonych kombinezonów noszonych przez uczestników gry survivalowej oraz różowych kombinezonów jak ich nadzorcy. Wzrost odsetek wyniósł odpowiednio 97% i 67%. Media społecznościowe sugerują, że jest to związane ze zbliżającym się Halloween.

Kadr z serialu "Gra w kalambury". © KINOPOISK

Charlotte Gainsbourg zaprojektowała kolekcję dla Zary

Charlotte Gainsbourg, francuska aktorka i piosenkarka, córka reżysera Serge'a Gainsbourga i ikony mody Jane Birkin, nawiązała współpracę z Zarą. Zawiera elementy, które są podstawą jej garderoby: sztruksowy trencz, czarny blezer, dżinsową koszulę, monochromatyczny T-shirt, proste dżinsy, plecak i skórzane botki.

"Bardzo wcześnie zdałem sobie sprawę, że moi rodzice mieli swego rodzaju uniform. Może bardziej mój ojciec niż moja matka, bo w latach 70. eksperymentowała z różnymi stylami, choć miała swój własny, charakterystyczny krój dżinsów" - mówi Gainsbourg. - Ale mój ojciec naprawdę nosił tylko dwie pary dżinsów, cztery koszule, cztery T-shirty, białe buty Repettos i to wszystko. Było to dla mnie bardzo zachęcające, aby odnaleźć własne sylwetki. Nie szukałam własnego stylu. To było oczywiste."

Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży na stronie internetowej Zary oraz w sklepach na całym świecie. Ceny wahają się od R1199 za bransoletkę do R17,999 za skórzany plecak.

Charlotte Gainsbourg w lookbooku jej wspólnej kolekcji z Zarą © instagram.com/charlottegainsbourg

99recycle wykonało mackintoshe z przetworzonych kopert SDEC

Rosyjski operator przesyłek ekspresowych SDEK znalazł zastosowanie dla zużytych kopert. Wspólnie z firmą 99recycle przetworzyła je na kolekcję mackintoshe. Do produkcji każdego mackintosha wykorzystywano 7-10 kopert topionych w wysokiej temperaturze. Odzież wierzchnia z kamuflażowym nadrukiem nie będzie sprzedawana. Można ją jednak wygrać w losowaniu na Instagramie. SDEK podsumuje wyniki konkursu na początku listopada i wyśle mackintoshe do dowolnego miejsca w Rosji i na świecie, gdzie firma ma swoje przedstawicielstwo. Część mackintoshy znajdzie się w losowo wybranych paczkach, które zostaną wysłane do najbardziej deszczowych miast: Sankt Petersburga, Permu, Jekaterynburga, Nowosybirska, Ufy, Krasnojarska i Niżnego Nowogrodu.

Jak informuje Anna Iospa, dyrektor PR SDEK, do recyklingu trafiło około 50 kg opakowań. Firma wkrótce uruchomi streamingowy recykling plastiku z paczek: obecnie testuje wykonawców.

1 z 7 Mackintoshe zaprojektowane przez SDEC i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa Mackintoshe opracowane przez SDEK i 99recycle ©służba prasowa

Avgvst prezentuje biżuterię w ramach Biennale Przemysłu na Uralu

Na Uralskim Przemysłowym Biennale Sztuki Współczesnej marka biżuterii Avgvst wystąpiła w nietypowej roli. Jej nowa biżuteria była częścią pracy "Plamy barszczu", prezentowanej w przestrzeni dawnego kina "Sałut" w Jekaterynburgu. Poświęcona jest wielkiemu oszustwu jubilerskiemu z czasów Związku Radzieckiego - "cennym" rubinom i aleksandrytom z ZSRR.

"Biżuteria z korundami - rubinami, szafirami i innymi kamieniami szlachetnymi - była wskaźnikiem dobrobytu i bogactwa: noszono je na uroczystości i święta, kochano i pielęgnowano jako inwestycję i pamiątkę rodzinną" - mówi Avgvst. - Jednak w większości biżuterii wyprodukowanej od 1950 roku można znaleźć sztucznie wyhodowany, syntetyczny korund, którego koszt produkcji jest bardzo niski.

Aby wesprzeć projekt, Avgvst wypuścił limitowaną edycję biżuterii, która w nowy sposób opowiada historie zawarte w szkatułkach na biżuterię. Srebrny wisiorek i bransoletka "Kropla barszczu" zawierają archiwalny korund syntetyczny z tej samej edycji, co kamienie użyte w pracach wystawianych na biennale. Biżuteria, pełna autoironii i sentymentalnego wspomnienia przeszłości, jest już w sprzedaży na stronie marki. Koszt bransoletki to 3.800 rubli, a wisiorka 4.800 rubli.

1 z 7 Borscht Spots praca z wykorzystaniem dekoracji Avgvst ©służba prasowa Praca Borscht Spots z wykorzystaniem ozdób Avgvst ©służba prasowa Praca Borscht Spots z wykorzystaniem ozdób Avgvst ©służba prasowa Praca Borscht Spots z wykorzystaniem ozdób Avgvst ©służba prasowa Praca Borscht Spots z wykorzystaniem ozdób Avgvst ©służba prasowa Bransoletka Avgvst z archiwalnym korundem syntetycznym ©służba prasowa Wisiorek Avgvst z archiwalnym korundem syntetycznym ©służba prasowa

AMA.brand uruchamia usługę personalizacji torebek

Rosyjska marka galanterii skórzanej AMA.brand uruchomiła usługę personalizacji torebek. Klienci mogą wybrać fakturę, kształt, pasek i kolor (dostępnych jest 38 opcji), a także nanieść tatuaż na powierzchnię. Wzory mogą być wersem z ulubionej piosenki, cytatem filozoficznym lub inicjałami. W realizacji pomysłu pomagają profesjonalni artyści i zespół AMA.brand. Przykładem jest kolekcja AMA.ttoo zaprojektowana we współpracy z blogerami, artystami i redaktorami mediów, a w szczególności z Varvarą Shmykovą, gwiazdą serialu Chiki. Rysunek torby dla aktorki zaprojektował jej syn Korniy. Usługa będzie wkrótce dostępna na stronie internetowej marki.

1 z 10 AMA.ttoo torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa AMA.ttoo Torby na zamówienie ©służba prasowa

Platforma i niska talia: 15 trendów dla kobiet na wiosnę/lato 2022

Tagi: Nowości w modzie