Od trenerów z "Home Alone" do kolekcji Megan Fox: co się wydarzyło w modzie

Megan Fox zaprojektowała kolekcję ubrań

Gwiazda Transformers Megan Fox, której modowe stylizacje stały się hitem od czasu jej powrotu do mediów, wydaje swoją pierwszą kolekcję ubrań we współpracy z jej stylistką Maeve Reilly i brytyjskim sklepem internetowym Boohoo. Aktorka stworzyła w sumie 40 elementów, które odzwierciedlają jej własny styl. Są wśród nich kurtka z nadrukiem zebry, czarna sukienka z wieloma dekoltami, kurtka uniwersytecka i sztruksowy garnitur. Kolekcja będzie dostępna na stronie internetowej Boohoo od 19 października, a jej ceny wahają się od 12 do 120 dolarów.

Megan Fox w sukience z jej pierwszej kolekcji ubrań © wwd.com

Adidas pokazuje trenerów jak Macaulay Culkin w filmie "Home Alone

Z okazji rebootu świątecznej komedii "Home Alone" adidas zaprezentował buty podobne do tych, które nosił Kevin McCallister, grany przez Macaulaya Culkina w oryginalnym filmie wydanym w 1990 roku. Model Forum Low jest w kolorze białym z czerwonymi i brązowymi akcentami: trzy paski i obraz domu na boku oraz język w stylu maty wejściowej z nadrukiem "Home alone". Trenerzy mają również ślady przypalenia, nawiązujące do łatwopalnych pułapek, które Kevin McCallister zastawiał na włamywaczy. Ich portrety zostały umieszczone na trampkach, które będą sprzedawane razem z metalowymi naszywkami.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nostalgiczny zestaw trafi do sprzedaży.

Adidas Forum Low Trenerzy z emblematem "Home Alone © sneakernews.com

Michael Kors dedykuje kapsułową kolekcję Jamesowi Bondowi

Michael Kors uczcił premierę filmu "No Time to Die" specjalną kolekcją kapsułową. Nie ma w nim jednak marynarki, z którą kojarzona jest postać 007. Kolekcja dedykowana jest wakacjom inspirowanym Jamesem Bondem i obejmuje stroje plażowe, kąpielowe, bagaże, torby i buty w kolorze czarnym ze złotymi akcentami. W kampanii reklamowej nakręconej w miejscu z filmu Casino Royale, Ocean Club Country Club, modelki Bella Hadid i Cindy Bruna przymierzały rzeczy. Pozowali przy basenie z ponadczasowymi atrybutami dowódcy: lornetką, radiotelefonem i wytrawnym martini z wódką.

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 19 października w salonach firmowych marki.

1 z 7 Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa Kolekcja Michaela Korsa na cześć Jamesa Bonda
©służba prasowa

Montblanc wprowadził kolekcję materiałów przyjaznych dla środowiska

Niemiecki producent dóbr luksusowych Montblanc zaprezentował kolekcję miejskich torebek i akcesoriów wykonanych z trwałych materiałów. Jest to przede wszystkim włókno nylonowe Econyl, które powstało na bazie procesu recyklingu sieci rybackich, dywanów i materiałowych pasków na ramiona. Econyl ma takie same właściwości jak tradycyjny nylon. Można je jednak wielokrotnie przetwarzać bez obawy o utratę jakości.

W kolekcji Montblanc Blue Spirit, nylon jest połączony z elementami skórzanymi, które są również przyjazne dla środowiska: są produkowane przy użyciu minimalnej ilości wody, chemikaliów i emisji CO2. Ponadto, wszystkie plastikowe elementy toreb, takie jak klamry i sprzączki, są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, a paski z poliestru pochodzącego z recyklingu.

Zielone credo jest również umieszczone na skórzanej metce przyczepionej do podszewki każdej torby: "Ci, którzy się odważą, ci, którzy będą chcieli, ci, którzy dbają o to, aby coś zmienić" lub "Dla tych, którzy są odważni, dla tych, którzy dbają o to, aby coś zmienić". Oprócz manifestu, na metce znajduje się specjalny znak z nazwą kolekcji i charakterystycznym niebieskim elementem, który Montblanc umieszcza tylko na tych przedmiotach, które zostały wyprodukowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Kolekcja jest już dostępna w butikach Montblanc. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie internetowej marki.

1 z 10 Kolekcja Montblanc Blue Spirit ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa Montblanc Blue Spirit Collection ©służba prasowa

Crocs wprowadził na rynek jibbity do ubrań

Crocs na nowo wyobraził sobie charakterystyczne dla marki jibity - gumowe ozdoby wkładane w otwory buta. Dzięki nowym zapięciom mogą być również noszone na torbach i ubraniach jako naszywki. W kolekcji, która jest już dostępna na stronie słynnego producenta chodaków, znalazły się zestawy korków w motywach koszykarskim, rycerskim, plażowym, a także w stylu lat 2000 (z ozdobnym diamentem i napisem Queen). Odznaki są również dostępne w sklepach Crocs.

1 z 3 Kolekcja wysięgników Cros z nowymi sposobami mocowania ©służba prasowa Cros kolekcja żurawików z nowymi mocowaniami ©służba prasowa Cros kolekcja żurawików z nowymi mocowaniami ©służba prasowa

Poison Drop wykonał biżuterię we współpracy z Tsvetnoy

Poison Drop, sklep z około 80 międzynarodowymi markami biżuterii, nawiązał współpracę z domem towarowym Tsvetnoy. W jej skład wchodzą dwie kaffy oraz dwa kolczyki z wisiorkiem w formie plambusa, kryształu nad głową aktywnej postaci w grze komputerowej Sims. W kolekcji kryształ występuje nie tylko w oryginalnym zielonym kolorze, ale także w różowym i niebieskim. Jak wyjaśnia Poison Drop, te trzy kolory symbolizują odpowiednio równowagę, miłość i siłę.

Na cześć współpracy, na parterze "Tsvetnoy" został otwarty pop-up shop Poison Drop, który pokazuje nie tylko nową biżuterię, ale także główny asortyment sklepu. Będzie on czynny do 17 października.

1 z 10 Współpraca Poison Drop X Tsvetnoy ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa Poison Drop X Tsvetnoy collabration ©służba prasowa

Lesyanebo ogłasza kolekcję z wenecką marką Ghōud

Rosyjska marka Lesyanebo, znana z kolekcji kostiumów, spróbowała swoich sił w nowym gatunku. We współpracy z wenecką marką obuwniczą Ghōud, Lesyanebo stworzyło pięć modeli unisex. Należą do nich sneaker Rush, wykonany z czterech różnych gatunków zamszu, skóry i nylonu, wykończony geometrycznymi wstawkami, oraz Tweener, wykonany z miękkiej, postarzanej skóry z podeszwą w kolorze tie-dye. Kolaboracja wejdzie do sprzedaży w sklepach TSUM, Ghōud i kluczowych sklepach koncepcyjnych na całym świecie w marcu 2022 roku.

1 z 5 Kolekcja Lesyanebo X Ghōud ©służba prasowa Kolekcja Lesyanebo X Ghōud ©służba prasowa Kolekcja Lesyanebo X Ghōud ©służba prasowa Kolekcja Lesyanebo X Ghōud ©służba prasowa Kolekcja Lesyanebo X Ghōud ©służba prasowa

Historia Lesyanebo: jak stworzyć odnoszącą sukcesy markę odzieżową w Rosji

Grunge John Orchestra. Eksplozja otwiera dwupiętrowy sklep w Breadworks

Drugi sklep rosyjskiej marki Grunge John Orchestra został otwarty w dziewiątym pawilonie Khlebozavod. Explosion (GJO.E), która ma 12-letnie doświadczenie w produkcji miejskiej odzieży wierzchniej i zapisała się w historii mody dzięki międzynarodowej współpracy z marką adidas. Na parterze znajduje się oferta GJO.E: płaszcze zimowe z technologią 3D cut, która nadaje odzieży kształt ciała, ale nie krępuje ruchów, a także farbowanie odzieży, kolekcja dzianin, odzież jeansowa, obuwie i akcesoria. Na pierwszym piętrze sklepu można znaleźć trampki odrodzonej radzieckiej marki Two Balls, zarządzanej przez założyciela GJO.E Ilya Nafeev. Był również odpowiedzialny za koncepcję przestrzeni, którą zaprojektował artysta multimedialny Andrei Berger.

1 z 10 Sklep G.JO.E. w Breadworks ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa Sklep G.JO.E na terenie zakładu piekarniczego. ©służba prasowa

Front wprowadza na rynek własną linię dzianin

Projekt Front, stworzony przez dziennikarkę mody Olgę Michajłowską i producentkę Evgeniję Filippową, zrzeszający projektantów, którzy w swojej pracy interpretują rzemiosło ludowe i tradycyjne stroje, wprowadził na rynek własną linię dzianin. Bazuje na materacach kaszmirowo-wełnianych, wykonywanych w dwóch wariantach (dzianina cienka i gruba) i dwóch kolorach (mlecznobiały i granatowy). Jak mówią twórcy projektu, praca nawiązuje jednocześnie do zdjęć z dziecięcych poranków, portretów rodziny Romanowów i marynarskich garniturów, które 100 lat temu zaprojektowała i nosiła Coco Chanel.

W sklepie internetowym Frontu można znaleźć również ciepłe rzeczy innych rosyjskich marek: moherowe swetry i panamy Sashy Gapanovicha, dzianinowe skarpety, rękawiczki i balaklawy SL1P oraz miękkie, żakardowe szale z jarzębinowym wzorem projektantki Anyi Tolstayi, stworzone specjalnie na potrzeby projektu.

1 z 15 Panama Sasha Gapanovich ©służba prasowa Żeglarz z przodu ©służba prasowa Skoczkowie Saszy Gapanowicza ©służba prasowa Rajstopy i rękawice SL1P ©służba prasowa Chusta zaprojektowana przez Anyę Tolstaya dla marki Front ©służba prasowa Skoczkowie Sashy Gapanovich ©służba prasowa Żeglarz z przodu ©służba prasowa Panama Sasha Gapanovich ©służba prasowa Matroski Front ©służba prasowa Kominiarka SL1P ©służba prasowa Skoczkowie Sashy Gapanovich ©służba prasowa Chusta stworzona przez Anyę Tolstaya dla Front ©służba prasowa Skarpetki SL1P ©służba prasowa Żeglarz z przodu ©służba prasowa Kominiarka SL1P ©służba prasowa Tagi: Nowości w modzie