Pięć rosyjskich marek modowych otworzyło butiki i pop-upy w Moskwie

12 Sklep flagowy Storeez w Stoleshnikov Lane

Rosyjska marka ma swój okręt flagowy na jednej z głównych ulic mody w Moskwie i mieści się w starym budynku (wybudowanym w 1902 roku) przy 13/15 Stoleshnikov Lane. Na dwóch piętrach oferuje kolekcje damskie i męskie. Wystrój sklepu nawiązuje do lat 60-tych: meble vintage, dużo roślin i monochromatyczne odcienie takie jak biel, beż, czerń i terakota. Na meble i dodatki wybrano naturalne materiały: fornir, naturalny len, trawertyn i wapień.

Parter jest w całości poświęcony asortymentowi damskiemu. Do dyspozycji są również standardowe garderoby oraz przestronne pokoje VIP z tapicerowanymi fotelami, wygodnym stolikiem i ogromnym lustrem. Wnętrze i oświetlenie zostały zaprojektowane tak, aby klienci czuli się komfortowo i mogli wszystkiego dotknąć i poczuć. Na parterze w małym pomieszczeniu znajduje się kolekcja męska, a także szatnie.

Do butiku można przyprowadzić swojego ukochanego psa. Dla zwierzaków przygotowano specjalne legowiska i poidła.

Flagowy sklep Le Journal Intime na Twerskiej

Marka bieliźniana Le Journal Intime otworzyła się przy ulicy Twerskiej 15. Wnętrze zostało zrealizowane w stylu ikonicznym dla marki: miękkie odcienie niebieskiego łączą się z chłodnymi kamiennymi powierzchniami. Wieszaki to zakrzywione złote wzory inspirowane kształtem kobiecego ciała.

W sklepie prezentowana jest nowa kolekcja Duncan, Dragon Woman, kapsuła Muses, gorsety Celine, kolekcja Chromotherapy oraz bawełniana kolekcja SPA. Ponadto butik zaprezentował pierwszą kolekcję uniwersalnych strojów kąpielowych Sunrise-Sunset. Minimalistyczne modele można nosić w ciągu dnia na plażę, a wieczorem dodać do nich spódnicę lub spodnie, by wybrać się na nadmorską imprezę.

Kostiumy kąpielowe zostały zaprojektowane w stylu bestsellerowych elementów bielizny marki. Modele wykonane są z elastycznej tkaniny biflex, która podkreśla krągłości sylwetki, a jej podwójna warstwa zapewnia wsparcie i miękko zarysowuje sylwetkę. Stroje kąpielowe dostępne są w różnych odcieniach: złotym, indygo, piaskowym, wiśniowym, onyksowym i lodowym odcieniu szarości. Kapsuła zawiera trzy fuzje i dwie separacje.

Sklep flagowy BLCV w Paveletskaya Plaza

Flagowy sklep jeansowej marki BLCV został otwarty w centrum handlowym Paveletskaya Plaza (pl. Paveletskaya, 3); znajduje się na minus pierwszym piętrze wschodniego atrium. Teraz w jednym miejscu zebrano najbardziej znane modele marki: szerokie Palazzo i Spodnie, proste Moms Straight, skinny Moms Slim, slim Boot Cut i Slits. Pojawiły się też nowe pozycje, takie jak spódnice, szorty i koszulki z nadrukami, a także męskie dżinsy i skórzane paski.

Butik inspirowany jest estetyką klasycznych atelier: na ścianach znajdują się nożyczki krawieckie z przełomu XIX i XX wieku, a na półkach zabytkowe maszyny do szycia marki Singer. Pod sufitem projektanci umieścili oryginalne wzory BLCV. Atmosferę podkreślono poprzez zastosowanie drewna, metalu i betonu: w strefie kas zainstalowano masywną płytę wiązu azjatyckiego, rytm przestrzeni tworzą metalowe ramy regałów, a środek pomieszczenia oddano betonowi.

We wnętrzu dominują naturalne odcienie brązu, szarości i błękitu. Efektownym akcentem jest czerwień, charakterystyczny odcień wewnętrznej krawędzi jeansów BLCV. Czerwona linia przebiega przez cały sklep, przechodząc od ścian do szyn. Kolor ten uzupełniają szkarłatne fotele w szatniach.

We flagowym sklepie klienci mogą również skorzystać z usługi obszywania lub zamówić szycie na miarę w atelier BLCV.

Monochromatyczny (Stacja) pop-up w TSUM

Na czwartym piętrze TSUM (ul. Petrovka 2) pojawił się nietypowy pop-up popularnej marki. Butik przedstawia podziemny samochód w odcieniu różowej waty cukrowej. "Wagon podziemny został wykorzystany przede wszystkim jako odniesienie do tożsamości kulturowej stolicy" - mówią założyciele Monochromu. - Ale ponieważ lubimy umieszczać przekaz między wierszami, na dodatek podziemny samochód został użyty jako metafora symbolizująca szybki rozwój marki. Od wczesnych dni Monochrome, przecieramy własny szlak w modzie, zgodnie z tym, jak nowe trasy są układane pod ziemią, łącząc miasta i centra kultury."

Aby uczcić otwarcie pop-upu, marka wypuściła specjalną kolekcję, również wykonaną w całości w odcieniach różu.

Limitowana kapsuła, inne kolekcje marki oraz legendarna kawa Monochrome (malinowa matcha na mleku truskawkowym) i inne napoje są do kupienia tutaj do 12 sierpnia.

Yanina w TSUM

Letnia limitowana kolekcja Yanina Demi Couture pojawiła się w nowym rogalu marki na trzecim piętrze TSUM. Kapsuła oparta jest na słynnej linii rejsowej, która co sezon wypuszczana jest dla stałych klientów. W żywy sposób prezentuje elementy charakterystyczne dla marki: motywy, kwiaty i nadruki narysowane przez Yulię Yaninę, założycielkę marki. Są to m.in. białe kropki na czarnym tle, żywy tropikalny schemat, kwiatowe wzory oraz #yaninagirls - wesołe i żywe obrazy, które projektantka przekłada na tkaninę. Nadruk zdobi eleganckie letnie garnitury i delikatnie mleczną sukienkę.

1 z 5 © służba prasowa © służba prasowa © służba prasowa © służba prasowa © służba prasowa

W kapsule znajduje się również drop sundress i sukienka tukan, jeden z ulubionych looków Yulii Yaniny.

Tags: marki