Supreme i Tiffany pokazują pierwsze zdjęcia swojej wspólnej kolekcji

Dom jubilerski Tiffany & Co. i streetwearowa marka Supreme ogłosiły wydanie wspólnej kolekcji biżuterii, publikując pierwsze zdjęcia elementów na swoich kontach na Instagramie.

View this post on Instagram

Plotki o współpracy między markami pojawiły się już we wrześniu, ale pierwsze oficjalne ogłoszenie miało miejsce dopiero w niedzielę, 7 listopada. Supreme i Tiffany opublikowały filmik, w którym widać skatera ubranego w biały T-shirt i naszyjnik z pereł z koralikami Supreme z nowej kolekcji.

View this post on Instagram

Zainspirowana stylem domu jubilerskiego z lat 60-tych, kolekcja marki obejmuje wisiorek w kształcie serca, naszyjnik z pereł z owalną zawieszką Supreme, bransoletkę w kształcie gwiazdy, breloczek w kształcie scyzoryka, a nawet koszulkę z namalowanym na nowo logo Tiffany Blue.

"Wszystkie elementy wykonane są ze srebra próby 925, a naszyjnik Oval Tag Pearl Necklace wykonany jest ze specjalnie hodowanych pereł rzecznych" - poinformował dom jubilerski na swoim instagramie.

View this post on Instagram

Kultowa linia Return to Tiffany, która posłużyła jako podstawa do współpracy z Supreme, zawierała charmsy w kształcie serca lub zawieszki. W 1969 roku do sprzedaży trafił brelok w kształcie serca z wygrawerowanym napisem "Please return to Tiffany&Co" oraz numerem seryjnym. Znalazca kluczy mógł je zanieść do sklepu Tiffany'ego na 5 Alei, skąd miały być zwrócone prawowitemu właścicielowi. Kolekcja "Return to Tiffany" jest wciąż jedną z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych.

Kolekcja Supreme X Collection by Tiffany & Co trafi do sprzedaży 11 listopada, a w Japonii 13 listopada.

W 2020 roku, Tiffany & Co. stał się częścią konglomeratu LVMH, który obejmuje Louis Vuitton, Dior, Fendi i inne marki. Od tego czasu, nowy wiceprezes wykonawczy domu jubilerskiego ds. produktów i komunikacji, Alexandre Arnault, aktywnie buduje obecność marki w agendzie informacyjnej. Dlatego 1 kwietnia na jeden dzień przemalował charakterystyczne niebieskie opakowania na żółty kolor, a w sierpniu przeprowadził kampanię z nowymi ambasadorami marki - Beyoncé i Jay-Z.

Supreme, amerykańska marka streetwearowa, nie współpracowała wcześniej z markami jubilerskimi. Firma najczęściej tworzy kolaboracje z markami odzieżowymi, takimi jak Nike, The North Face, Vans, Champion, Timberland, Lacoste, Levi's i Stone Island.

Trumna, nunchaku i cegły: 10 najdziwniejszych rzeczy z logo Supreme

Tagi: Kolaboracje w modzie