Od hitów Diora po biżuterię Tiffany'ego: czego szukać w kalendarzach adwentowych na rok 2021

Produkty kosmetyczne

Kalendarz adwentowy Dior

Kalendarz został zaprojektowany przez ilustratorkę Alice Shirley. Wewnątrz znajdują się 24 miniatury: osiem zapachów, siedem produktów do pielęgnacji skóry i tyle samo kosmetyków do makijażu, a także dwa produkty z linii do kąpieli. To idealna okazja, aby od razu kupić hity francuskiej marki, takie jak perfumy J'Adore i Sauvage, serum Capture Total, matowe i satynowe pomadki.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy "Kolekcja wakacyjna nr 5", Chanel

W 2021 roku legendarny zapach Chanel No. 5 obchodzi swoje stulecie. Jego flakon zainspirował stworzenie kalendarza adwentowego składającego się z 27 komórek ponumerowanych od 5 do 31 (5 to sam zapach, a 31 to numer domu, w którym od początku istnienia marki mieści się jej butik). Pudełka zawierają kultowe produkty, od limitowanej edycji pomadki Rouge Allure po śnieżną kulę.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Guerlain

Pszczoła jest symbolem marki Guerlain od 1853 roku. Koncepcja kalendarza kształtowała się więc sama. W białym ulu, ozdobionym złotą kokardą i emblematem, znajduje się 25 pudełek zawierających miniaturowe flakoniki zapachów z kolekcji L'Art et la Matière, świece i biżuterię ceramiczną, pomadki KissKiss, kremy Abeille Royale.

©służba prasowa

Kalendarz świąteczny Babor

Niemiecka marka co roku wydaje kolorowe kalendarze adwentowe. Tym razem wewnątrz 24 komórek znajdują się ampułki do pielęgnacji twarzy. Po raz pierwszy do kalendarza dodano ampułki tonizujące, zwiększające objętość i liftingujące z kolekcji Precious.

Kalendarz adwentowy nie zawiera ani grama plastiku, co pozwala zmniejszyć jego zużycie w produkcji o 12,5 tony i ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 4,4 tony.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Elemis

Zestaw upominkowy w formie starego angielskiego domu zawiera 25 drzwi, z których każde skrywa bestseller lub nowość marki. Wśród nich: krem do twarzy "Algi morskie. Pro-Collagen", nawilżający krem do twarzy z efektem podkładu "Superfood", przeciwzatykająca poduszkowa maseczka do twarzy "Peptide4", mleczko pod prysznic i do kąpieli "Sea Lavender & Fennel" i wiele innych.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Sensai

Świąteczna nowość z limitowanej edycji, inspirowana tradycyjną japońską sztuką rzeźbienia filigranowych wzorów z papieru kirie. Kalendarz jest ozdobiony zdjęciami przyrody w czterech porach roku. Wewnątrz znajdują się popularne produkty Sensai do makijażu twarzy i ciała, takie jak krem jedwabny Absolute Silk Cream, jedwabisty olejek oczyszczający Silky Purifying Cleansing Oil oraz tusz do rzęs Lash Volumiser.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Clarins

W kalendarzu adwentowym Clarins znajduje się 12 bestsellerów. Są to zarówno miniatury, jak i pełnowymiarowe produkty do makijażu i pielęgnacji urody. Na przykład maseczka przeciwzmarszczkowa Extra-Firming, która natychmiast usuwa oznaki zmęczenia i stresu, balsam Baume Beauté Éclair Instant Repair Balm, tusz do rzęs Wonder Perfect Mascara 4D effect oraz błyszczyk Lip Comfort Oil.

©służba prasowa

Kalendarz premium L'Occitane

W zielonym pudełku znajdują się 24 produkty do twarzy, ciała i włosów, a wśród nich: olejek do oczyszczania twarzy z nagietkiem i imbirem, migdałowo-migdałowy peeling do ciała, woda perfumowana Herbae, balsam do ust "Objętość i Przebudzenie Koloru", szampon regenerujący, eliksir na noc "Błyskawiczne Zresetowanie Skóry".

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Kiehl's

Od ponad dekady amerykańska marka angażuje artystów do tworzenia noworocznych kolekcji. W tym roku we współpracę zaangażowała się Marilu Faure. Stworzyła nie tylko zabawne nadruki na opakowaniach najlepiej sprzedających się produktów marki, ale także zaprojektowała wzory kalendarza adwentowego. Inspiracją był Nowy Jork i jego mieszkańcy. Na zdjęciach widać, jak cieszą się smakołykami podczas spacerów po mieście, dekorują wystawy sklepowe i tańczą na ulicy. W środku znajdują się najważniejsze produkty tej marki, od serum na noc po krem do rąk.

©służba prasowa

Kalendarz noworoczny "Sekret północnego piękna", Lumene

Fińska marka zebrała również swoje 24 najlepsze produkty: 17 produktów do pielęgnacji skóry i siedem hitów z kolekcji kosmetyków kolorowych. W tym roku w kalendarzu pojawiło się 14 nowych produktów, w tym trzy nowości. Wszystkie produkty zawierają naturalne składniki arktyczne: malinę moroszkę, wrzos i sok z brzozy północnej. Projekt kalendarza inspirowany jest pięknem Północy i został stworzony wspólnie z artystką Lindą Linko.

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Holiday Vibes, Sephora

Wewnątrz kolorowego kalendarza znajdują się 24 pudełka z produktami do pielęgnacji skóry i makijażu, produktami do kąpieli i akcesoriami Sephora Collection. Do hitów należą chusteczki do demakijażu z mleczkiem kokosowym, maseczka pod oczy z liczi, która nawilża i rozjaśnia, musująca gwiazdka pod prysznic z kwiatem bawełny oraz cienie do powiek.

©służba prasowa

Biżuteria

Kalendarz adwentowy Tiffany & Co

Ten kalendarz to drewniana komoda o długości nieco ponad metra. Na półkach stoją 24 niebieskie pudełka z numerami, w których ukryto biżuterię i elementy wyposażenia wnętrz. Kupujący może sam wybrać zawartość każdego pudełka. Koszt zestawu zaczyna się od 10 milionów rubli.

Komodę zdobi obraz Equals Pi, jednego z najbardziej wpływowych amerykańskich artystów XX wieku, Jeana-Michela Basquiata. W tej pracy zastosował odcień Robin egg blue, przypominający zielono-niebieski kolor jaj składanych przez amerykańskiego robinię. W 1845 r. Charles Lewis Tiffany po raz pierwszy użył tego odcienia na okładce katalogu Blue Book, a w 1998 r. błękit Tiffany'ego został oficjalnie zarejestrowany. Obecnie w katalogu Pantone występuje on pod numerem 1837 (nawiązanie do roku założenia domu jubilerskiego).

©służba prasowa

Kalendarz adwentowy Swarowskiego

Wewnątrz zielonego pudełka w kształcie ciętego kryształu znajduje się 25 różnych ozdób - 12 z nich zostało stworzonych specjalnie na potrzeby kalendarza. Elementy te można wykorzystać do udekorowania choinki, świątecznego stołu lub okien.

©służba prasowa

Zestawy dla smakoszy

Kalendarz adwentowy "Dary Lasu Amazońskiego", Nespresso X Johanna Ortiz

Kolekcja prezentów Amazon Forest Gifts, inspirowana naturą, powstała we współpracy z kolumbijską projektantką Johanną Ortiz. W zestawie znajdują się kapsułki do systemów Original i Vertuo. W przypadku pierwszej technologii dostępne są mieszanki o smaku owoców leśnych i klasyczny bieluń leśny z egzotycznymi nutami drzewnymi, natomiast w przypadku drugiej technologii dostępny jest orzechowy smak migdałów leśnych.

©służba prasowa

Charytatywne kalendarze adwentowe od Lindt oraz Outlet Village Belaya Dacha i Outlet Village Pulkovo

Dwa rosyjskie sklepy w Moskwie i Sankt Petersburgu połączyły siły ze szwajcarską firmą produkującą czekoladę i wydały limitowaną kolekcję świątecznych kalendarzy adwentowych, które można otrzymać za datek w centrach informacyjnych tych sklepów. Wewnątrz każdego kalendarza znajduje się smaczna niespodzianka i miłe życzenia noworoczne. W oknach znajdują się też wskazówki, jak jeszcze można pomóc fundacjom.

Wszystkie datki zostaną przekazane fundacjom charytatywnym "Dom z latarnią" w Moskwie i "Anton Tut Ryadom" w Sankt Petersburgu. Darowizny można przekazywać już od 1000 rubli.

©służba prasowa

Promocja jest ważna do 1 grudnia.

Tags: Prezenty