Od córki Milli Jovovich do stylu "Emily w Paryżu": co się wydarzyło w modzie

Pitti Uomo ogłasza gościa specjalnego na kolejną wystawę

Ann Demeulemeester będzie gościem specjalnym na Pitti Uomo, międzynarodowej wystawie mody męskiej, która odbędzie się we Florencji w dniach 11-13 stycznia. Legendarna belgijska marka, która od 2020 roku jest częścią portfolio włoskiego przedsiębiorcy Claudio Antonioli, zaprezentuje nową kolekcję w centrum kongresowym Stazione Leopolda 12 stycznia.

"Zawsze uwielbialiśmy styl Ann Demeulemeester - zarówno za jej nonkonformistyczne podejście i umiejętność cichego, ale zdecydowanego zajmowania określonego miejsca na międzynarodowej scenie, jak i za to, że nie przejmuje się aktualizacjami, ale pozostaje wierna swojej pierwotnej wizji. Nowa droga zapoczątkowana przez wizjonerskiego przedsiębiorcę Claudio Antonioli opiera się na tych trendach, utrzymując doskonały dialog z założycielką i jej standardami" - komentuje Lapo Cianchi, dyrektor ds. komunikacji i wydarzeń specjalnych Pitti Immagine.

W poprzednich sezonach gośćmi specjalnymi na Pitti Uomo byli Thebe Magugu, Jil Sander, Givenchy oraz Random Identities, założona przez byłego dyrektora kreatywnego Yves Saint Laurent, Stefano Pilati.

Zdjęcie Patricka Roby'ego dla Ann Demeulemeester, 1990 © Patrick Roby

Córka Milli Jovovich została twarzą Miu Miu

Miu Miu zaprezentowało kampanię reklamową Nuit inspirowaną imprezową atmosferą. W materiale filmowym, nakręconym przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta oraz wystylizowanym przez Lotte Volkovą, występują tradycyjne dla marki młode aktorki: Ciera Bravo, która zagrała w filmie "Downhill" braci Russo, Kiki Lane, gwiazda nagrodzonego Oscarem dramatu "If Beale Street Could Talk" oraz Ever Anderson, która zagrała młodą Natashę Romanoff w "Czarnej Wdowie".

14-letnia Ever jest najstarszą z trzech córek aktorki Milli Jovovich i reżysera Paula Andersona. To jej pierwsze doświadczenie z luksusową marką odzieżową. Ever pojawiała się wcześniej na okładkach magazynów Flaunt, Jalouse i Love.

1 z 3 Ever Anderson w kampanii reklamowej Miu Miu Nuit ©służba prasowa Kiki Lane w kampanii reklamowej Miu Miu Nuit ©służba prasowa Shiera Bravo w kampanii reklamowej Miu Miu Nuit ©służba prasowa

Netflix zaoferował się kupić przedmioty od Emily w Paryżu

Serwis streamingowy Netflix i konglomerat medialny ViacomCBS uruchamiają sklep internetowy z przedmiotami z serialu "Emily in Paris". Platforma, która będzie na żywo w dniu premiery nowego sezonu, 22 grudnia, będzie sprzedawać plaid Barrie kurtka Emily pojawił się w jednym z odcinków, a jej przyjaciel Mindy kolczyki Roberto Coin. Inne reprezentowane marki to AZ Factory, Eye M, Maison Michel, Goossens Paris i Causse Gantier. Ceny wahają się od 30 euro za pudełko ciasteczek migdałowych do 7430 euro za kolczyki Roberto Coin. Niektóre pozycje są opatrzone nazwą serii.

Od Killing Eve do Euphorii: jak seriale wpływają na naszą garderobę

1 z 7 Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily in Paris". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis Kadr z drugiego sezonu serialu "Emily w Paryżu". © instagram.com/emilyinparis

Balmain zaprezentował kolekcję na cześć filmu "The Harder it Hurts to Fall".

Balmain zaprezentował kapsułową kolekcję z okazji premiery westernowego filmu "The Harder They Fall" na Netflixie. Obejmuje ona odzież i akcesoria w stylu filmu: topy z oczkami, płaszcze z frędzlami, rozkloszowane spódnice oraz flagowe torebki francuskiej marki wykonane z zamszu w kolorze ceglastym.

Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny Balmain, komentując kolekcję powiedział, że przypomina mu ona czasy, kiedy wraz z rodziną oglądał kultowe amerykańskie westerny. Podkreśla, że filmy nigdy nie tracą swojej mocy i aktualności, ponieważ "opierają się na tych samych ponadczasowych i intrygujących tematach i zagadnieniach, co starożytne opowieści i mity".

Kolekcja pojawi się w sprzedaży online w sklepach Balmain, Netflix i Farfetch 3 listopada.

1 z 10 Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa Balmain X Netflix kolekcja The Harder They Fall ©służba prasowa

Zespół Mirstores wprowadził na rynek markę Mirstores Kids

Teraz ręcznie dziergane swetry i kardigany Mirstores są dostępne dla dzieci. Rosyjska marka ma osobny kierunek dziecięcy z własnym logo (chmura Mirstores przekształcona w owieczkę, jakby narysowana dziecięcą ręką) i Instagramem, a także specjalne podejście do doboru materiałów. Mirstores Kids wykorzystuje miękką przędzę mieszaną z 60% bawełny, 20% wełny merynosów i 20% akrylu, która ma kilkanaście odcieni - od kości słoniowej po jaskrawą limonkę. W przeciwieństwie do przędz używanych przez zespół marki do dziergania swetrów dla dorosłych, ten materiał można prać w pralce.

Pierwsza kolekcja Mirstores Kids, przeznaczona dla dzieci w wieku od 6 do 14 lat, obejmuje charakterystyczny sweter z motywem kokardy, nieco mniej obszerny sweter z trzema warkoczami, kardigan z szalikiem, szeroki szalik, czapkę, kominiarkę i dekolt. Uzupełnieniem ręcznie dzierganych elementów są swetry z podstawowej dzianiny z naturalnej mieszanki bawełny. Można je nosić razem z zabawkowymi broszkami w postaci lamy, owcy, jednorożca, dinozaura i króliczka, które są sprzedawane oddzielnie. W Mirstores Kids możesz również zamówić szydełkowe literki - np. inicjały Twojego dziecka.

1 z 15 Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa Pierwsza kolekcja Mirstores Kids ©służba prasowa

Hollywood Boulevard i Macaulay Culkin: Jak przebiegała parada miłości Gucci

Tagi: Nowości w modzie